torsdag 5. januar 2017

Utfordring for Januar - Spenning

Nytt år, nye muligheter :-) 

Denne gangen vil vi at du skal bli inspirert av ordet “spenning”. Hva du lager er opp til deg, men fortell oss gjerne hvordan du har blitt inspirert.

Utfordringen vår har frist 31. januar kl 20.00, og reglene for deltakelse finner du her.


Med oss på utfordringen har vi Global Hobby og Kunst.



Sammen med dem gir vi vinneren dette flotte dies settet fra Creative Expressions:


Reglene for deltakelse finner du her.

Wenche:

Jeg løste denne utfordringen ved å bruke et fartsfylt og spennende bilde på Layouten min, LOen er laget i format 8"8" med mønsterark fra restebunken. Et blårutet jeg har brukt som bakgrunn også har jeg kuttet trekanter som en effekt.

Splæsjet litt turkis Marabu Art Spray og "sirklet" med litt svart enamel sccents fra Ranger.



Chipboard skyene er fra Wyzinanka, og chipboardteksten er fra Scrapiniec

Produkter fra Marabu  distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.

Katrine:
Jeg har laget en layout med bilde fra min datters første overnatting i telt. Det var spennende og stor star for en liten jente!
Treverksarket er fra Papirdesign, øvrige ark er fra October Afternoon. Jeg har brukt Marabu akryl mousse i fargen Caribean på bakgrunnen sammen med en stensil. Pyntet med chipboard fra Wycinanka og enamel dots fra Staz.


Jeg har aldri stått på slalom selv, men kan tenke meg at det gir spenning og adrenalin! Derfor valgte jeg å scrappe dette bilde til denne utfordringen!
Jeg har brukt forskjellige mønsterark fra Papirdesign, hovedsaklig "Gledelig jul" serien
Trær er stanset ut i kork med Papirdesign dies, og dabbet med hvit akryl mousse
Ski chipboard er fra Wyzinanka, og chipboardteksten er fra Scrapiniec


Hege:

Jeg har laget en Layout med bilder av minstejenta på aketur i mørket. En veldig spennende opplevelse!  Jeg har brukt mønsterark fra Papirdesign sin juleserie "Gledelig jul" og tags fra 7 dots Studio sin serie Yuletide.  Kakeservietten, klistremerkene og halvperlene er også fra Papirdesign.  På bakgrunnen har jeg brukt  glitter snow og hvit Akrylmousse fra Marabou for å lage snøeffekt. Det store snøfnugget i chipboard er fra Wycinanka, mens tittelen og de små pilene er fra Scrapiniec. Paljettene er fra Global Hobby og Kunst.




Kristine 
Denne gangen har jeg laget et søtt lite babykort ♥ Jeg har tenkt på den spenningen som knytter seg til det å vente en liten baby. Det å få den lille i armene for første gang, se på de små fingrene, tærne og inn i de nydelige små øynene. Dette er en herlig, nyforelskende spenning ♥
Til å lage dette kortet har jeg brukt dies fra Kulricke og mosgummi fra Global Hobby og Kunst.



1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.