mandag 11. april 2016

Grublis for april - stensil

Grublisen i april er klar og tydelig: vi vil se bruk av stensil. Hva du lager er opp til deg, men vi vil tydelig se at du har brukt stensil / sjablong.

Med oss på utfordringen har vi Marianne Design. Sammen med de gir vi en heldig vinner denne flotte premien som består av dies og embossingplate.


Kristin:
Jeg har laget en LO med bilder fra julaften. Jeg har brukt to ulike stensiler på bakgrunnen. De små sirklene er digitale elementer fra Lulu DesignArt. Mønsterpapiret er fra Papirdesign



Katrine:
Til denne utfordringen har jeg hentet frem det sukkersøte i meg og laget en skikkelig jentete LO i duse farger. Alle mønsterark jeg har brukt, samt bokstaver, stickers og kakeservietter kommer fra Papirdesign. Kakeserviettene har jeg sprayet med litt hvit mist slik at de ble litt dusere i fargen. Jeg har brukt to forskjellige stensiler sammen med Marabu Mixed Media Acryl Mousse i to forskjellige farger.

 Pyntet med massevis av chipboards fra Wycinanka, blomster fra bla. I Am Roses og dotter fra Staz. 

Jeg har osteklut under alle blomsterklyngene, samt bak bildet. Grenen under feen er stanset ut med en Sizzix die. Produkter fra Marabu, Staz, Wycinanka og Sizzix distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst.



Ann Kristin:
Å bruke stensil er gøy og jeg gjør det ofte på mine LO'er. Her har jeg brukt en sirkel-stensil med hvit akryl-mousse...og deretter splættet litt rundt med en blå spray. Mønsterarket fra Papirdesign passet perfekt til dette temaet! Alle buttons og dottene er også fra Papirdesign.


Wenche:
Jeg har laget en LO i A4størrelse. Mønsterarkene er fra Studiolight, og jeg har splasjet litt Marabu Art Sprayog brukt Marabu Akrylmousse i kombinasjon med en stensil på bakgrunnsarket.

Tekstene er chipboards fra Scrapiniec. Disse har jeg sprayet med Marabu Art Spray i fargen sitron. Har også brukt en chipboard bakgrunn fra Scrapiniec bak bildene, denne er ikke farget.



Hvite dotter fra Staz.



Elin:
En LO fra meg også, denne gang av det søte slaget. Jeg har brukt mønsterark fra 7 Dots Studio, som jeg har fiffet opp med dots stencil og hvit akryl mousse. Jeg har brukt rosa mousse på tittelen, som er chipboards fra Scrapiniec. Det er også pilene. Dots er fra Papirdesign, og washitapen med stjerner på, er kjøpt via Global Hobby og Kunst. De fører også mousse og diesen jeg har brukt for å stanse ut sirkelen med hjerter i: Sizzix Thinlits - Decorative Bubles.


Hege:
Jeg bruker ofte stensil når jeg lager layouts, men sjelden på kort. Derfor har jeg utfordret meg selv og laget konfirmasjonskort til denne utfordringen.  Jeg har brukt stensil sammen med akrylmousse fra Marabu.  Mønsterark, blomster og konfirmant-dies er fra Papirdesign, stempler fra Kort og Godt og kakeserviett fra Din fantasi. Akrylmousse og kakeserviett forhandles via Global Hobby og Kunst.




Linda:
Jeg har laget en LO i dag, med lekre Chipboard fra Scrapiniec. Jeg digger at de nå har kommet med et kjempestort utvalg i norske chipboard, både i tittel-størrelser, og i mindre størrelser. Jeg har brukt Marabou acryl mousse sammen med stensil bak bilder og chipboard. Det søte glitterhjertet kommer fra Staz. Acryl moussen og Staz-produkter forhandles gjennom Global Hobby og Kunst



Frist for å delta er 6. mai kl 20.00Reglene for deltakelse finner du her.

2 kommentarer:

  1. Denne må eg vera med på, diggar stensilar!
    Og så mykje flott inspirasjon frå Dt som alltid :-)

    SvarSlett
  2. Flott oppgave!! og herlige inspirasjonsbidrag. Dere er superflinke ! :)
    Jeg elsker å bruke stenciler så her skal jeg nok klare å finne på noe :)

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.