fredag 5. februar 2016

Utfordring for februar - tema kjærlighet

Denne måneden har vi tema kjærlighet. Og kjærlighet kan være så mangt, kanskje tenker du først bryllup... og ja bryllup er i høyeste grad kjærlighet. Andre tips i tankerekken kan være kjærlighet til dyr, kjærlighet til barn, kjærlighet til naturen, valentine, kjærlighet på pinne ;-)

Med oss på januar-utfordringen har vi Global Hobby og Kunst.



Sammen med dem gir vi vinneren en flott Tim Holtz dies fra Sizzix:



Utfordringen vår har frist 29. februar kl 20.00, og reglene for deltakelse finner du her.


Linda:
I dag har jeg laget et bursdagskort til dattera vår. Ettersom hun elsker rosa og friske farger, passet sommerarkene fra 2015 fra Studio Light perfekt. Blomsten og "glassbladene" kommer fra Kort og Godt. Studio Light forhandles gjennom Global Hobby og Kunst.





Jeg har scrappet de herlige gutta min, som jeg er så utrolig glad i. Bildet er tatt like etter sønnen vår var født. Hjertet er klippet ut for hånd. Bakgrunnsarket er fra Papirdesign. De små hjertene er fra Staz. På bakgrunnen har jeg brukt Akryl Mousse. Teksten er en utstansing fra en Sizzix-die og en farget chipboard. Alt dette forhandles av Global Hobby og Kunst. Netting-pynten bak blomstene er fra Kort og Godt


Kristine:
Her har jeg mimret tilbake 6 år, til når mini var nesten helt ny ♥ Denne layouten har jeg laget med nydelige ark fra Studio Light som Global Hobby og Kunst fører. For å få litt farge på bakgrunnen har jeg brukt hvit akryl mousse sammen med stencil før jeg sprayet på med litt mixed media art spray i fargen Caribbean blue. Begge deler er fra merket Marabu som føres av GHK. Ellers har jeg brukt kakeserviett fra Papirdesign og tittelen min er en chipboard fra Wycinanka som jeg har embosset. 


Jeg har laget LO med Majas lille babyhånd rundt bæstemors finger. Jeg har brukt mønsterark fra Kort Og Godt: Bomsterglede - Liljekonvall. På bakgrunn har jeg stemplet tekst og sirkler med versamark limpute, og embosset med hvit embossingpulver. Begge deler føres av Global Hobby og Kunst. Jeg har pyntet med hvite glanzmerke-dotter fra Stazz og bølgepapp bak motivet, som også kan fås via Global.




6 kommentarer:

  1. Åhh, så mange fine inspirasjonsbidrag :)
    Herlige !
    Flott oppgave ! :)

    SvarSlett
  2. Hi, I have a question: can I join tema kjærlighet with only a Layout? Or I can create any papercraft Love themed?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hi Laura. You can join all our challenges with any papercraft project; cards, laoyots, PL, altered boxes, you name it.

      Slett
  3. Beautiful inspiration from the DT. Hugz

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.